Sunday, March 15, 2015

Покриття для підлоги з масивної дошки

Массивная доска для пола Підлоги з масивної дошки в усі часи користувалися заслуженою популярністю у цінителів натуральних природних матеріалів. Деревина володіє цілим рядом унікальних властивостей, що не мають аналогів і не піддаються копіюванню. Підлоги з натурального дерева служать чудовою прикрасою інтер'єру і при цьому створюють в приміщенні атмосферу спокою і затишку.

Найбільш популярні підлоги з деревини світлих порід, які дозволяють візуально розширити простір в невеликих приміщеннях. До них відносяться бук, ясен, модрина, клен. Деревина дуба має середню насиченістю кольору, за ним йдуть породи з рожевою деревиною - черешня, вишня, груша, рожевий клен і бук. Червоне дерево може мати деревину темного, середнього або світлого відтінку. Найбільш темної деревиною відрізняються горіх, морений дуб, тик і венге.

На експлуатаційні показники підлоги з масивної дошки особливий вплив надає стабільність деревини, тобто те, як вона себе веде при зміні вологості в приміщенні. «Примхливі» сорти деревини вимагають постійної підтримки однакового температурно-вологісного режиму і негативно реагують на будь-які його зміни. У той же час дуб демонструє просто чудові властивості. Він не боїться протікання води, а з часом навіть набуває додаткової міцності. Мало чим йому поступаються тик, морений дуб, ясен і мербау. Перераховані породи дерева найчастіше вибирають замовники, які не бажають ускладнювати собі життя клопотами з установкою зволожувачів повітря і постійним доглядом за покриттям підлоги.

Стійкість до стирання підлогового покриття залежить від твердості, еластичності й зносостійкості вихідної деревини. За цими показниками лідирує модрина, яка здатна витримати найбільші навантаження з усіх відомих порід деревини, тому її застосовують при влаштуванні театральних сцен, а також підлог у різних спортивних спорудах. Слідом за модриною йдуть дуб, ясен, клен, венге, мербау тощо. У нашій країні дошка з масиву деревини найчастіше використовується для настилання підлоги в квартирах і приватних будинках, де не спостерігається значних навантажень на підлогу і зносостійкість покриття особливого значення не має. Середній термін служби дерев'яної підлоги становить не менше сорока років, що цілком влаштовує споживачів, і вони більше уваги звертають на декоративні властивості деревини.

2 comments:

  1. Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ReplyDelete
  2. Привіт, всі, я Адрік Вадим, який мешкає в місті Курган, я хочу поділитися з вами усіма тут про те, як пан Бенджамін допомагає мені з позикою в 15 000 000,00 рублів для початку доставки харчових напоїв після того, як я працюю в кілька готелів тут, у кургані, лише щоб заробити на життя, але, на жаль, я все ще відчував труднощі з оплатою орендної плати, але я дякую Богу, що зараз я працюю на наймах з 5 працівниками, які працюють під моєю опікою. Просто якщо ви шукаєте фінансової свободи, я порадитиму вам зв’язатися з паном Бенджаміном, надіславши цей електронний лист нижче, а також номер додатка. 247officedept@gmail.com + 1-989-394-3740

    ReplyDelete

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.v-tadawul.net uralpublic.ru vashdoctor.in.ua vazhelpgid.ru vcl-rf.ru vbatle.ru vervilsportschool.ru vet09.ru velostil.pro uznay-sam.ru